Ledig stilling: Medarbejder til kundeservice

HomeBob tilbyder hjælp til boligejere

HomeBob er på jagt efter en ny kollega i vores kundeservice team. Er det dig, vi søger?

Hvem er HomeBob?

HomeBob hjælper 1.000-vis af husejere med at klare vinduespudsning, hækklipning, beskæring af træer osv. Vi har kun faste kunder, hvor vores fagfolk kommer forbi løbende og ordner opgaverne, og det kræver god planlægning og god kommunikation. I den forbindelse søger vi en ny kollega til vores team, fordi mængden af kunder stiger.

Jobbet

Du bliver en del af vores kundeservice team, hvor din opgave er at hjælpe vores kunder (husejere) og fagfolk i dagligdagen med at besvare de spørgsmål eller udfordringer de har via:

  • Besvarelse af e-mails og på chatten
  • Varetage opkald fra kunder
  • Planlægge opgaver til vores fagfolk
  • Ringe ud til eksisterende kunder, der har spørgsmål til vores produkter/services

Vi er i dag tre kollegaer på kontoret. Det er derfor en mindre arbejdsplads, du får dig. Det betyder også, at dine arbejdsdage kan variere fra at være sociale, hvor vi skal samarbejde som et team – til dage, hvor vi hver især arbejder fokuseret med vores egne opgaver. Du skal derfor også kunne fungere med at arbejde på egen hånd.

Vi arbejder i normal kontortid fra vores gode kontor faciliteter i Ballerup, hvor der er frokostordning, sociale arrangementer, god kaffe, nyt fitness rum i kælderen mm.

Dine kvalifikationer

Du går op i at levere en høj kundetilfredshed og nyder kundekontakt – og du skal være:

  • Nysgerrig
  • Ansvarsbevidst
  • Selvstændig
  • Struktureret
  • En god teamplayer

Det er ikke et krav, at du har erfaring fra lignende stilling.

Er du interesseret?

Hvis du ønsker at søge stillingen, så send en ansøgning og dit CV til Maria Rasmussen (maria@homebob.dk). Har du spørgsmål til stillingen er du naturligvis velkommen til at kontakte os for at høre mere. Vi holder løbende samtaler – og vi ser frem til at høre fra dig!