Ledig stilling: Deltidsmedarbejder til kundeservice

HomeBob er på jagt efter en ny kollega i vores kundeservice team. Er det dig, vi søger?

Hvem er HomeBob?

HomeBob hjælper 1.000-vis af husejere med at klare vinduespudsning, hækklipning, rens af tagrenderne, algebehandling osv. Vi lever af vores tilfredse kunder og har vores gode fagfolk som kommer forbi løbende og ordner opgaverne hos dem. Det kræver god planlægning og god kommunikation – og i den forbindelse søger vi en ny kollega til vores kundeservice, fordi mængden af kunder og arbejde stiger.

Jobbet

Du bliver ansat i vores kundeservice, hvor din opgave er at hjælpe vores kunder (husejere) og fagfolk i dagligdagen med at besvare de spørgsmål eller udfordringer de har via:

  • Besvarelse af e-mails og på chatten
  • Varetage opkald fra kunder
  • Planlægge opgaver til vores fagfolk
  • Ringe ud til eksisterende kunder, der har spørgsmål til vores produkter/services
  • Og andre praktiske opgaver i den daglige drift

Da vores forretning primært består af udførende fagfolk i marken, er vi få mennesker på kontoret. Det er derfor en mindre arbejdsplads, du får dig. Det betyder også, at dine arbejdsdage kan variere fra at være sociale, hvor vi skal samarbejde som et team – til dage, hvor vi hver især arbejder fokuseret med vores egne opgaver evt. hver for sig. Du skal derfor også kunne fungere med at arbejde på egen hånd, men visionen er på sigt, at teamet skal være større og derfor kan du være med fra start til at præge det.

Vi arbejder i normal kontortid fra vores kontorfællesskab på Østerbro. Vi søger en medarbejder som kan arbejde mellem 20-30 timer om ugen, med mulighed for fuldtidsansættelse på sigt, hvis det ønskes.

Dine kvalifikationer

Du går op i at levere en høj kundetilfredshed og nyder kundekontakt – og du skal være:

  • Nysgerrig
  • Ansvarsbevidst
  • Selvstændig
  • Struktureret
  • En god teamplayer

Det er ikke et krav, at du har erfaring fra lignende stilling, men ses som en fordel.

Er du interesseret?

Hvis du ønsker at søge stillingen, så send en ansøgning og dit CV til Yasmine Abbouch (yasmine@homebob.dk). Har du spørgsmål til stillingen er du naturligvis velkommen til at kontakte os for at høre mere. Vi holder løbende samtaler – og vi ser frem til at høre fra dig!