1. Indledning

  1. Driften af hjemmesiden varetages af HomeBob A/S, CVR. nr. 38832840, Klausdalsbrovej 601, 2750 Ballerup, E-mail: info@homebob.dk, Telefonisk support er tilgængelig mandag til fredag fra kl. 10.00-14.00 på tlf. 70 20 30 23.

2. Ydelser

  1. HomeBob faciliterer en service, som gør det muligt for dig at bestille et abonnement, så du løbende får renset vinduer, tagrender og klippet hæk, og eventuelt på sigt også får hjælp til andre typer af opgaver.
  2. Rens af vinduer, tagrender, hækklipning mv. (herefter kaldet ”Ydelser”) udføres af de fagfolk som HomeBob hyrer ind til opgaverne.

3. Kommunikation

  1. Når abonnementet er bestilt, håndterer HomeBob bestilling af ydelser hos eksterne fagfolk og orienterer dig løbende på SMS, mail eller telefonopkald. HomeBob adviserer dig f.eks. 1-2 hverdage før en fagmand kommer på din adresse, og du vil evt. også blive kontaktet når opgaven er udført, eller hvis vi har andre relevante spørgsmål. Hvis den udførende har spørgsmål, vil han ligeledes tage kontakt til dig direkte via e-mail, SMS eller telefon.

4. Fortrydelsesret eller opsigelse

  1. Ved din online bestilling giver du dit udtrykkelige samtykke til, at HomeBob kan gå i gang med at levere Ydelsen, og at fortrydelsesfristen ophører, når dele af Ydelsen er leveret.
  2. Generelt kan du fortryde din bestilling eller sige abonnementet op, så længe vi modtager opsigelsen på mail (info@homebob.dk) senest kl. 15.00 dagen inden vi har informeret dig om at udføre en opgave hos dig, eller inden næste månedlige faktura fremsendes.
  3. HomeBob kan generelt opsige samarbejdet med dig og stoppe med at levere ydelsen med 2 måneders varsel uden nogen form for begrundelse.

5. Betaling

  1. Ved at bestille et abonnement, accepterer du, at servicen fortsætter, indtil du afmelder servicen, og du vil modtage en faktura, uden nogen form for gebyrer, på mail én gang om måneden med 8 dages betalingsfrist. Betaler du ikke regningen rettidigt har vi ret til at stoppe samarbejdet.
  2. Hvis du behov for at ændre dine betalingskort oplysning f.eks. i forbindelse med et skift af betalingskort, kan du sende en mail til info@homebob.dk. Så sender vi et link, så du kan ændre dit betalingskort. Hvis dit betalingskort udløber modtager du automatisk en mail med et link, hvor du kan tilmelde et nyt betalingskort.

6. Tilgængelighed

  1. Vinduer skal generelt være tilgængelige med minimum 1 meter foran – det gælder både inde og ude. Vi fjerner ikke noget foran vinduerne, og hvis vi ikke kan komme til, springer vi vinduet over.
  2. Det skal være muligt at komme ind til huset, og eventuelle havelåger, garagedør eller lignende skal være mulige at åbne nemt.
  3. Har Jeres ejendom flere etager end kælder, stue og 1. sal, så er opgaven større, og vi er nødsaget til at regne et konkret tilbud til Jer, som I skal acceptere før vi går i gang.
  4. Er der vinduer som er svært tilgængelige, og ikke kan nås med en almindelig stige og en almindelig stang, så pudser vi dem ikke.

7. Tidspunkt

  1. Vi kommer det aftalte antal gange henover året og pudser dine vinduer udvendigt, og vi forsøger at gøre det med samme mellemrum imellem hver gang – men pga. ferie, sygdom e.l. kan det variere meget.
  2. Vi kommer 1 gang om året og gennemgår dine tagrender og nedløbsbrønde, og det vil typisk være hen på efteråret hvor bladene er faldet af træerne.
  3. Ønsker du, at vi kommer på et andet tidspunkt, så skriv eller ring til os senest 1 hverdag inden vi har planlagt at komme – og inden kl. 15.00. Så vil vi gøre vores bedste for at løse det.
  4. Ønsker du indvendig pudsning, så kontakt os, og vi aftaler en pris og løser det efter vores aftale.

8. Vinduespudsning – hvad fjerner vi?

  1. Generelt skidt og snavs
  2. Efterladenskaber fra dyr
  3. Vi tørrer karmen af i bunden, men ikke i siderne

9. Vinduespudsning – Hvad fjerner vi ikke?

  1. Silikone eller klistermærker – det kommer ofte på helt nye vinduer.
  2. Kalk som kan forekomme hvis du spuler vinduerne med dit eget vand.
  3. Cement, mørtel, maling lak eller olie – det kræver en grundig rengøring, og ønsker du det så kontakt os, og vi aftaler en pris og løser det jf. vores aftale.

10. Reklamation

  1. Der vil over tid komme ridser på ruderne, men det skyldes ikke vores pudsning, og derfor erstattes ridser generelt ikke.
  2. Vi fraskriver os enhver form for erstatningspligt ved eventuelle vandskader grundet utætheder i og omkring jeres ejendom.
  3. Vi fraskriver os enhver form for erstatningspligt ved skader på elektriske installationer og systemer, der opstår ved udførelse af vores arbejde.
  4. Vi fraskriver os enhver form for erstatningspligt ved andre skader, der opstår ved udførelse af vores arbejde – f.eks. hvis vi ødelægger en plante.
  5. Vi fraskriver os enhver form for ansvar ved skader der opstår pga. fyldte eller utætte tagrender, nedløbsrør og nedløbsbrønde. Vi gør vores bedste for at holde det helt rent, når vi som aftalt kommer, men vi kan ikke tage ansvar for det hele året rundt.
  6. Ønsker du at reklamere skal det ske hurtigst muligt og senest indenfor 3 hverdage på mail.

11. Lovvalg og værneting

  1. HomeBobs betingelser er undergivet dansk ret, og alle aktiviteter mellem HomeBob, dets kunder og de udførende eksterne fagfolk anses for udført i Danmark
  2. Tvister skal afgøres ved Københavns Byret.