FORDELE SOM TJM KUNDE
Vi vil gerne hos TJM forsikring gøre det nemmere for dig at være husejer – og hjælpe dig med at holde huset ved lige og undgå skader, før det er for sent.
Derfor har vi lavet et samarbejde med Homebob.
FÅ DIN EGEN HOMEBOB
HomeBob gør det nemt at bo i hus og hjælper dig med de fleste vedligeholdelses opgaver. For kun kr. 99,- om måneden får du fast besøg to gange om året.
Her pudser vi dine vinduer udvendigt, tjekker dine tagrender og renser dem når det er nødvendigt – og får du problemer med murbier eller hvepsebo, så ordner vi også det. Alt sammen en del af abonnementet.
Prisen er inkl. moms og kørsel, der er ingen binding – og så kører det helt automatisk uden at du skal gøre noget.
HYPPIGE SPØRGSMÅL
-
Gælder det for alle huse?
-
Servicen gælder for alle huse og fritidshuse på maks 200 m2. Du skal tælle både stueetage, 1. sal og evt. kælderen med. Hvis dit hus er større så kontakt os, og vi udregner en abonnementspris til netop dit hus.
-
Hvad hvis jeg ønsker indvendig pudsning?
-
Efter vores første besøg får du priser på at tilkøbe f.eks. indvendig pudsning, pudsning af drivhus eller lignende. Næste gang vi skal forbi dig, får du besked i god tid – og her kan du tilvælge indvendig pudsning.
Indvendig pudsning kræver at du er hjemme, og derfor booker du en tid online, så du kan få det til at passe ind i din hverdag.
-
Hvordan foregår betaling?
-
Når du tilmelder dig abonnementet kobler du dit kreditkort på aftalen, hvorefter abonnementet automatisk trækkes hver måned – uden at du skal foretage dig noget.
-
Hvordan foregår et besøg?
-
Vi kommer første gang maks 14 dage efter din tilmelding – og fremadrettet vil du bliver informeret når det er ved at være tid igen. Vi kan dog ikke sige præcist hvornår det bliver på måneden, da det giver os den nødvendige fleksibilitet for at udføre de mange opgaver effektivt.
Men har du f.eks. en havelåge der skal åbnes op for, at vi kan komme til, så adviserer vi dig dagen før vi kommer på både SMS og mail. Har du andre relevante informationer, som vi skal vide, kan du skrive det i formularen, når du tilmelder dig ordningen.
Efter alle besøg, vil du modtage en mail om at vi har været forbi – inklusiv eventuelle kommentarer og billeder som er relevante.
-
Hvordan hjælper i mod hvepsebo/murbier?
-
Når hvepsene og bierne kommer frem, så kan det giver udfordringer. Det kan f.eks. være et hvepsebo ved tagudhæng som generer – eller det kan være murbier der nedbryder fugerne i facaden, og kan give anledning til frostsprængninger og vandskader.
Vi udfører autoriseret bekæmpelse af både hvepse og bier, så de ikke kommer igen – og hvis du oplever udfordringer, så bestiller du os blot til at klare opgaven. Det er med i abonnementet – men maksimalt 1 behandling pr. kalenderår.
Vi opfordrer til at lade hvepse og hvepsebo være i fred – og at man kun bekæmper dem, hvis de generer væsentligt, så vi opretholder biodiversiteten.
-
Hvornår gennemgår i tagrender?
-
Vi tjekker dine tagrender én gang om året – typisk sidst på kalenderåret hvor bladene er faldet af træerne. Når vi tjekker dine tagrender sender vi billeder af tagrenderne til dig – og skriver samtidig hvis vi mener de skal renses.
Hvis de trænger til en rensning, vil en anden fagmand med det rigtige udstyr udføre det hurtigst muligt herefter og senest en måned efter. Vi bruger udstyr som kan rense tagrenderne mens vi står på jorden – og kan kun rense tagrenderne hvis de er tilgængelige således at vi kan få udstyret ned i selve tagrenden. Det er f.eks. ikke muligt hvis der er net i tagrenden – eller hvis der ikke er nok plads til at komme ned i tagrenden.
Hvis du selv opdager at de trænger, så skriver du blot til os – og vi kommer forbi og renser dem. Dog er der maksimalt to rensninger pr. kalenderår inkluderet i abonnementet.
-
Kan I hjælpe med andre opgaver?
-
Vi hjælper også vores faste kunder med at klippe eller beskære hække, rense fliser, algebehandler facader, terrasser og tage – ydelser og services som du kan tilkøbe til en pris der varierer ift. opgavens omfang.
Flere ydelser er på vej – og vi hører gerne fra dig, hvis du har en anden opgave, du har brug for hjælp til.
-
Kan i pudse alle vinduer udvendigt?
-
Der er regler for hvordan vi må arbejde, og det betyder at der kan være enkelte vinduer vi ikke kan tage udvendigt når vi kommer forbi. Det kan f.eks. være ovenlysvinduer, vinduer og døre på altaner, franske altaner, vinduer over et garagetag eller lignende.
Dem vi ikke kan tage vil vi altid forsøge at tage på begge sider, når du tilvælger indvendig pudsning.
Drivhuse, orangerier eller andre bygninger er ikke med i abonnementet – men er der noget du vil have med, så kan du tilkøbe det fra gang til gang.
-
Hvilket område kører I i?
-
Vi kører i hele Danmark på alle brofaste øer. Vi arbejder på også at dække Bornholm.
Vil du også have hjælp hele året rundt?
VI HAR I FORVEJEN MANGE GLADE KUNDER
Gør som 1.000-vis andre og få hjælp til hus og have – hele året rundt. Vi er alligevel i dit nabolag i forvejen – og vil også rigtig gerne komme forbi dit hus.
TILMELD DIG HER
Vi ser frem til at besøge dig første gang indenfor de næste 14 dage.